Comença l’estiu més Summer+ en el Centre Juvenil
El Centre Juvenil El Pinós ha començat hui l’escola d’estiu organitzada per la Regidoria de Cultura i Joventut, en la participen joves de cinqué i sisé de primària i 1r ESO, baixa el nom Summer+. Les activitats porten una programació perquè els 25 joves que participen “no s’avorrisquen” tal com ha manifestat Antonio Serrano, un …

