Una xarrada per recordar a dues dones símbols de la lluita pels drets de la dona i la llengua autòctona
Esta vesprada ha tingut lloc la xarrada «La nostra literatura: escriptors i escriptores actuals. Montserrat Roig i M. Aurèlia Capmany“, dins els actes del Mes de la Dona, que s’ha encarregat d’oferir M. Àngels Francés, professora de la UA. Francés, es Doctora en Filologia Catalana i llicenciada en Filologia Anglesa, i des de hui membre …

