ACABAT EL CURS ESCOLAR, COMENCEN LES OCIOTEQUES D’ESTIU
Des d’aquest dilluns està en marxa una nova edició de l’Ocioteca d’Estiu que organitza la Regidoria de Cultura i Joventut de l’Ajuntament del Pinós, enguany amb el lema “Un estiu ple d’art”. Fins el 31 de juliol gaudiran d’una gran varietat d’activitats, que estan portant-se a terme a les zones esportives, de dilluns a divendres …

