Alumnat del CEIP Sant Antón es forma en el bon ús de les tecnologies
Alumnat de 4º,5º i 6º de primària del CEIP Sant Antón, van assistir dies passats als tallers que amb la denominació : El mal ús i dependències dels TIC (Tecnologia de la informació i comunicació), estan inclosos en la campanya de prevenció que durant els mesos de gener i febrer ha dissenyat les regidories de …

