Presentades les activitats per celebrar el Mes de Març, dedicat a les Dones
Demà dimarts comencem el tercer mes de l’any i, com es costum, les dones tindran especial protagonisme en les activitats que es faran al municipi del Pinós. De fet, hi ha tota una programació d’esdeveniments que ha segut presentada hui per la regidora d’Igualtat i LGTBI+, Mª José Moya, a través de la ràdio municipal. …

