Concentració silenciosa per primera vegada des de l’estat d’alarma
Hui divendres, “La Plataforma El Pinós contra la Violència de Gènere” ha tornat a donar suport a les dones víctimes de la violència masclista amb la concentració silenciosa a les portes de l’ajuntament per a dir, Basta Ja. Des del passat 6 de març la Plataforma no havia realitzat les concentracions silencioses a les portes …

