Ja es pot visitar a la Biblioteca Pública Municipal l’Espai de la Igualtat
La inauguració de l’Espai de la Igualtat al Pinós ha coincidit amb l’aprovació de la llei Trans. L’espai de la Igualtat ha sigut inaugurat per la edil d’Igualtat i LGTBI, Mª José Moya, i de Cultura i Joventut, Silvia Verdú en un dia molt important en què s’ha aprovat la coneguda com a Llei Trans, …

