Les persones usuàries de la residencia geriàtrica tindran raïm per celebrar Cap d’Any
Este migdia, l’alcalde del Pinós, Lázaro Azorín, i la regidora de Serveis Socials, María José Moya, han anat a la residència geriàtrica per tindre un detall, en nom de l’Ajuntament del Pinós, amb les persones que celebraran el seu primer Cap d’Any al centre i fer entrega de 100 bossetes de raïm de taula, que …

