L’OCIOTECA D’ESTIU JA HA COMENÇAT LA SEUA ACTIVITAT
Amb el títol “Un Món fascinant”, ja està en marxa l’Ocioteca d’Estiu 2019, que un any més ha posat en marxa les Regidories de Cultura i Joventut de l’Ajuntament del Pinós després que haja conclòs el curs escolar. Al llarg d’estes pròximes setmanes, fins el 31 de juliol, el centenar de xiquets i xiquetes inscrits …

