La regidora d’Igualtat dona a conèixer l’agenda d’activitats del Mes de les Dones
El mes de març tornarà a tenir, un any més, a les dones com a protagonistes de bona part de les activitats que tindran lloc al Pinós i moltes s’integren en l’agenda que hui han presentat a la ràdio municipal la regidora d’Igualtat, María José Moya, la coordinadora de Serveis Socials, Laura Martínez, i Imma …

